StudentFile,Website of Iranian students in the Nederland StudentFile,Association of Iranian students in The Nederland


    Iranian students association in the Netherlands / Forum
    Do you have a massege ? Add here yours !

    Hier kunt u uw meningen en opvattingen aan andere bezoekers laten zien.
    U kunt van mening wisselen met andere bezoekers van deze site.


    Iranian students association in the Netherlands / Forum
    Do you have a massege ? Add here yours !
    Start a New Topic 
    Author
    Comment
    Sekaste tarhe America dar Iraq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

    Ba tawajo be sharaiet mojod dar Iraq:

    Aya tarhe America baraie hamleie nezami be in keshwar ba shekast robero shode?
    che kasani dar beham rikhtane amniat dar Iraq dekhalat darand?
    faadaiene Sadam!!!!!!!!!!!!!

    Yankees thanks, go home now!

    Beste Habib,

    Het Amerikaanse plan in Irak is zeker mislukt. Het enige voordeel van deze oorlog was het verdrijven van Saddam, maar Amerikanen zijn zeker nier van plan de macht uit handen te geven. Het is absoluut niet de bedoeling dat er een democratisch gekozen regering aan de macht komt en daarom worden alle protesten afgedaan als Pro-Saddam. Amerikanen hebben alleen maar handlangers in Irak nodig die hun belangen, economisch en politiek, goed kunnen behartigen.

    Toen het beeld van Saddam werd neergehaald keek de wereld toe. Het was een bijzonder moment, want er werd nogmaals bewezen dat dictators niet oneindig lang aan de macht blijven. Wat mij, en vele anderen, ook even goed is bijgebleven is de tekst die een paar dagen later op het voetstuk van hetzelfde beeld werd geschreven.

    YANKEES THANKS, GO HOME NOW!

    Re: Sekaste tarhe America dar Iraq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

    In de volkskrant van vanochtend staat dat de Amerikaanse economie dankzij de vele bommen en vliegtuigen die verkocht zijn voor de oorlog in Iran weer opbloeit. De verwachte groei was vorig jaar 0.7% en dankzij de oorlog ligt de groei op 2,4%.
    Ik kan het helaas niet van het internet plukken, omdat je het dan moet kopen. De volle prijs van een krant betalen voor een artikel.

    Durft iemand nog te beweren dat het de Amerikanen om het Iraakse volk ging?

    Ik vraag me af hoeveel procent de Amerikaanse economie nog vooruit zal gaan met het plat bombarderen van Iran. Iran is een groter land en zal veel meer vliegtuigen, raketten, bommen, munitie e.d. nodig hebben. Begrijp je nu hoe moeilijk het is wanneer Bush hier een besluit over moet nemen. Laten we alert blijven en dit soort bercihten goed blijven volgen, want ik vrees dat Bush straks weer de humanist gaat uithangen en Iraniers ook wil "bevrijden".