Hei. Onko muilla ollut tilannetta, jossa auton polttoaineenkulutus kasvaa yhtäkkiä ilman selvää syytä? Ajotapa ei ole muuttunut eikä reititkään, mutta kulutus on silti noussut huomattavasti.
Hei. Syitä voi olla monia — esimerkiksi rengaspaineet, suodattimet, sytytystulpat tai pienet moottoriongelmat. Luin hiljattain samasta aiheesta sivulla https://sinipauliina.com/ ja siellä käytiin aika selkeästi läpi yleisimpiä syitä kasvaneeseen kulutukseen.