Return to Website

St Mary Macedonian Orthodox Church Forum

Forum for St Mary Macedonian Orthodox Church web site visitors

Forum za posetitelite na St Mary Macedonian Orthodox Church web site 

St Mary Macedonian Orthodox Church Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Miksi polttoaineenkulutus kasvoi?

Hei. Onko muilla ollut tilannetta, jossa auton polttoaineenkulutus kasvaa yhtäkkiä ilman selvää syytä? Ajotapa ei ole muuttunut eikä reititkään, mutta kulutus on silti noussut huomattavasti.

Re: Miksi polttoaineenkulutus kasvoi?

Hei. Syitä voi olla monia — esimerkiksi rengaspaineet, suodattimet, sytytystulpat tai pienet moottoriongelmat. Luin hiljattain samasta aiheesta sivulla https://sinipauliina.com/ ja siellä käytiin aika selkeästi läpi yleisimpiä syitä kasvaneeseen kulutukseen.

Re: Miksi polttoaineenkulutus kasvoi?

En muuten edes tullut ajatelleeksi rengaspaineita. Tarkistan ne rehellisesti sanottuna aika harvoin.

Re: Miksi polttoaineenkulutus kasvoi?

Et ole ainoa. Moni unohtaa ne kokonaan, vaikka oikeat rengaspaineet vaikuttavat sekä kulutukseen että auton ajotuntumaan yllättävän paljon.